شرکت نور صنعت تجهیز فردوس

ساخت وبلاگ

چمبر

چمبر های پایداری: آنچه شما باید بدانید

تایید قابلیت اطمینان و دوام محصولات شما بخش مهمی از عرضه آنها به بازار است. چمبر های پایداری که برای تست حالت پایدار به کار می‌روند، ممکن است بخش مهمی از آزمایش مؤثر برای شما باشد. شما می توانید تعیین کنید که محصولات شما در شرایط مختلف حرارتی و آب و هوایی که در طول حمل و نقل، ذخیره سازی و استفاده با آن مواجه می شوند، چگونه عمل می کنند و در برابر آن مقاومت می کنند.

به داشتن یک چمبر دما و رطوبت بهینه شده برای تست پایداری کمک می کند. در اینجا چیزی است که باید در مورد چمبر های پایدار بدانید.

چمبر های پایداری یا ثبات چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، چمبر های پایداری، شرایط دما و رطوبت مشخص و ثابت را در یک محیط کنترل شده حفظ می کنند.

چه برای داروها، لوازم آرایشی، منسوجات، مواد غذایی و آشامیدنی، یا الکترونیک، تست پایداری (همچنین به عنوان تست حالت پایدار شناخته می‌شود) یکی از فرآیندهایی است که شرکت‌ها برای تعیین میزان ایمنی و عملکرد محصولاتشان در قفسه نگهداری می‌کنند. یا در شرایط محیطی خاص

به ندرت صنعتی وجود دارد که به چمبر های ثبات نیاز نداشته باشد. در حالی که بر ارزیابی دوام محصولات متمرکز است، تست پایداری نیز برای ارزیابی بسته بندی همراه استفاده می شود.

این محصولات دست و محیط را در سراسر زنجیره نگهداری تغییر می دهند. آنها باید در طول حمل و نقل، ذخیره سازی و استفاده مورد نظر ایمن و محافظت شوند.

تست پایداری چگونه کار می کند؟

چمبر‌های پایداری برای تقلید از شرایط در یک فضای کاری کنترل‌شده به ترکیبی از کاربردهای گرما و سرمایش و آب متکی هستند. گرما به یک منبع آب اعمال می شود که معمولاً در یک ظرف متصل به محفظه ذخیره می شود و باعث می شود بخار تبدیل شود و سپس به فضای کاری بسته پمپ می شود. چمبر های فقط دما از این مرحله مرطوب کننده عبور می کنند.

هوای گرم و بخار با سرعت ثابتی به داخل محفظه وارد می شود. بسته به سطح عملکرد محفظه، با توجه به قدرت کمپرسور آن، ممکن است مدتی طول بکشد تا دما به سطوح لازم برای یک آزمایش مشخص برسد.

این سطوح برای مدت زمان طولانی حفظ می شوند تا ارزیابی شود که یک محصول (دستگاه در حال آزمایش) تا چه اندازه در برابر شرایط شبیه سازی شده ای که احتمالاً پس از انتقال به بازار یا ذخیره سازی در جایی با آن مواجه می شود، مقاومت می کند.

چمبر های پایداری علاوه بر گرمایش دارای ویژگی خنک کنندگی برای تقلید از محیط های سردتر هستند. این شرایط تست با دمیدن هوای سرد به داخل محیط کار توسط یک فن حاصل می شود.

ویژگی های بهترین چمبر های دما و رطوبت برای تست پایداری

زمان می برد تا برندها در بین مصرف کنندگان یا شرکا شهرت قوی داشته باشند. اگر محصولی مطابق انتظار عمل نکند، این شهرت می تواند یک شبه کاهش یابد. اگر محصول آنها مصرف کنندگان را در معرض خطر یا خطر جدی قرار دهد، این می تواند به یک مسئولیت بزرگ برای یک شرکت تبدیل شود.

تست پایداری یکی از راه های جلوگیری از چنین اتفاقاتی است. همانطور که به دنبال بهترین محفظه پایداری هستید، در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید.

  • قابلیت اطمینان دما به خوبی تنظیم شده در هسته آزمایش حالت پایدار قرار دارد. اگر نمی‌توانید مطمئن باشید که رطوبت و دما از طریق آزمایش ماندگاری یا دوام ثابت می‌مانند، در این صورت زمان ارزشمندی را تلف می‌کنید. محفظه‌های موثر باید دارای سیستم‌های گرمایشی مجهز به گرمکن‌های نیکروم با هسته سرامیکی باز باشند که کنترل دما را در محدوده ± ۰.۵ درجه سانتی‌گراد حفظ کند.
  • محدوده دمای داخل محفظه باید شرایط آزمایش را بین -20 درجه سانتیگراد تا 94 درجه سانتیگراد (4- درجه فارنهایت تا 201 درجه فارنهایت) داشته باشد.
  • قابلیت رطوبت باید بین 20% تا 95% RH (رطوبت نسبی) باشد. برخی از چمبر ها دارای ویژگی های اختیاری هستند، مانند سنسور رطوبت بالا، که محدوده رطوبت شما را تا 98٪ RH افزایش می دهد. از طرف دیگر، می‌توان یک خشک‌کن هوای خشک‌کننده نصب کرد تا به محفظه شما کمک کند تا رطوبت را به حداقل 5% RH برساند.
  • سیستم خنک کننده در یک چمبر پایداری معمولاً از یک سیستم تبرید تک مرحله ای، فشرده، مکانیکی و مستقل تشکیل شده است.
  • یکی از جدیدترین به روز رسانی های نوآورانه برای اتاق های آزمایش، نظارت از راه دور است. تست پایداری به ساعت‌های زیادی نیاز دارد تا یک محصول یا DUT خیسانده شود، که اگر نیاز به نظارت شخصی داشته باشید می‌تواند زمان‌بر باشد. روش دیگر، فناوری نظارت از راه دور، مانند AESONE CONNECT، مهندسان را قادر می‌سازد تا از آزمایشگاه فاصله بگیرند و همچنان شرایط آزمایش را پیگیری کنند. حتی می تواند به محض تشخیص خطا، آزمایش ها را متوقف کند.

ملاحظات بیشتر هنگام خرید چمبر پایداری

هنگام خرید چمبر دما و رطوبت برای تست حالت پایدار، فقط چند نکته دیگر وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اندازه واقعا مهم است. اگر چندین محصول را به طور همزمان یا یک محصول بزرگ را آزمایش می کنید، آن چیزی است که در یک چمبر نیاز دارید.

نکته دیگر، نوع آزمایشی است که پیش‌بینی می‌کنید انجام دهید. به عنوان مثال، اگر علاوه بر چرخه دما (یا یک آزمایش تکراری) نیاز به آزمایش پایداری دارید، بهتر است در چمبری با اجزای قدرت سرمایه گذاری کنید تا شرایط را سریع تغییر دهید.

با این حال، اگر فقط آزمایش پایداری را انجام می دهید، یک چمبر حالت پایدار عالی است. این به این دلیل است که شما شرایط را ایجاد می کنید و آنها را حفظ می کنید. اگر چنین است، سری LH از سیستم های زیست محیطی مرتبط (AES) ممکن است یک گزینه عالی باشد.

تست پایداری نیاز به صبر دارد زیرا رسیدن به شرایط تعیین شده زمان می برد. و ماهیت DUT مهم است – اگر گرما بدهد، محفظه ای با کمپرسور کوچکتر باید سخت تر کار کند تا آن را به درستی تنظیم کند.

به همین دلیل مهم است که با سازنده خود در مورد نیازهای خاص خود صحبت کنید. آیا نمونه شما در حین آزمایش بار زنده (گرما) می دهد؟ آیا آزمایش شما به زمان های خیز/ رمپ سریع نیاز دارد؟ حداکثر وزنی که باید در داخل چمبر آزمایش شود چقدر است؟ اندازه و مقدار دستگاه مورد آزمایش چقدر است؟ آیا در تلاش برای رسیدن به استاندارد خاصی هستید؟

در نهایت، بهترین چمبر دما و رطوبت برای شما با استانداردهای آزمایش خاص شما مطابقت دارد که بسته به ماهیت محصول شما متفاوت است.

عوامل زیادی در انتخاب چمبر پایداری مناسب دخیل هستند، اما این باید چارچوب خوبی به شما بدهد. یک تولید کننده معتبر به شما کمک می کند تا از شرایط خاص خود عبور کنید و به شما این اطمینان را می دهد که محصولات شما برای مدت زمان و شرایط در نظر گرفته شده ایمن و کارآمد برای مصرف کنندگان باقی می مانند.

شرکت نور صنعت تجهیز فردوس مشتاق است به شما کمک کند تا چمبر پایداری دما و رطوبت را شناسایی کنید که نیازهای خاص شما را برآورده می کند. جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس بگیرید.

شرکت نور صنعت تجهیز فردوس...
ما را در سایت شرکت نور صنعت تجهیز فردوس دنبال می کنید

برچسب : چمبر آزمایشگاهی, چمبر تست دما و رطوبت, چمبر تست شرایط پایداری, چمبر تست شرایط محیطی, محفظه کنترل دما و رطوبت, نویسنده : Ferasati بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت: 13:51

چمبر دارویی

 

چمبر دما و رطوبت و چمبر دارویی یا پایداری چه تفاوتی با هم دارند؟

آیا از خود پرسیده اید که چگونه تولیدکنندگان محصولاتی را تولید می کنند که طبق وعده های داده شده برای استفاده روزانه عمل می کنند؟ به عنوان مثال، آنها در دماهای شدید و فشار هوا و همچنین تغییرات ناگهانی در آنها کار می کنند. آنها در زیر آفتاب سوزان صحرا یا سرمای یخی سیبری به همان اندازه خوب عمل می کنند. تولیدکنندگان از چمبر های محیطی که مخصوصاً برای شبیه سازی شرایط جو واقعی ساخته شده اند استفاده می کنند تا محصولاتی که تولید می کنند را آزمایش کنند. محفظه های ویژه ای برای شبیه سازی شرایط مختلف آب و هوایی مانند دما، فشار و رطوبت موجود است که عبارتند از:

  • چمبر محیط زیست
  • چمبر آب و هوا
  • چمبر پایداری
  • چمبر رطوبت

تولیدکنندگان از این چمبر ها استفاده می کنند تا محصولات خود را قبل از ارسال به مشتریان نهایی به طور کامل آزمایش کنند.

  1. چمبر محیط زیست

 

 

چمبر محیطی یک اتاق آزمایش است که می تواند شرایط آب و هوایی مختلف را شبیه سازی کند. بسیاری از تولیدکنندگان از این چمبر ها برای آزمایش محصولات خود قبل از عرضه به بازار استفاده می کنند. این تست ها به سازندگان کمک می کند تا مشکلات موجود در دنیای واقعی را پیش بینی کرده و هر گونه نقص در محصولات را اصلاح کنند. با استفاده از چمبر های آزمایشی، تولیدکنندگان می توانند هزینه های آتی فراخوان یا تعمیر محصولات معیوب را کاهش دهند.

چمبر های محیط زیست می توانند

  • دماهای شدید و همچنین تغییرات ناگهانی دما را فراهم کنید
  • اثرات خورشید را شبیه سازی کنید
  • فشار قابل تنظیم و همچنین تغییرات فشار را ارائه دهید
  • رطوبت را کنترل کنید – شرایط خشک یا مرطوب را فراهم کنید
  • با استفاده از اسپری نمک در داخل شرایط خورنده ایجاد کنید
  • گرد و غبار یا شرایط بارانی قابل تنظیم ایجاد کنید

علاوه بر موارد فوق، چمبر ها می توانند تقریباً هر نوع شرایط محیطی مناسب برای آزمایش یک محصول خاص بر روی پارامترهای مختلف را شبیه سازی کنند.

کارکردهای چمبر محیط زیست

چمبر ها از مکانیسم های مختلفی برای ارائه عملکردهای مورد نیاز استفاده می کنند. برای مثال

  • بخاری ها دما را افزایش می دهند
  • ژنراتورهای بخار رطوبت را به داخل محفظه تزریق می کنند
  • سیستم های خنک کننده مایع دمای سرد را فراهم می کنند
  • کمپرسورها می توانند شرایط دمایی پایداری را ایجاد کنند

این مکانیسم‌ها می‌توانند به انجام آزمایش‌های آب و هوایی که شامل تست‌های نور، دما، رطوبت و فشار هوا و تست‌های دینامیکی شامل تست‌های چرخش، شتاب و لرزش و شوک می‌شود کمک کنند.

اندازه ها

چمبر ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. به عنوان مثال، چمبر هایی وجود دارند که به اندازه یک اتاق طراحی شده برای آزمایش های خاص طراحی شده اند. واحدهایی با اندازه بسیار کوچکتر وجود دارند که به عنوان مدل های نیمکتی شناخته می شوند که می توانند روی نیمکتی قرار بگیرند که برای انواع خاصی از محصولات استفاده می شود.

انواع چمبر محیط زیست

انواع مختلفی از چمبر ها برای کمک به آزمایش محصولات بر روی پارامترهای مختلف طراحی شده اند که شامل می شوند

  • چمبرهای دما برای آزمایش اثر دماهای مختلف
  • چمبرهای نمک پاش برای آزمایش اثر خوردگی
  • چمبرهای هیپوباریک برای آزمایش اثر فشار کم
  • چمبرهای برودتی برای آزمایش اثرات در دمای بسیار پایین

چمبر های زیست محیطی در صنایع مختلفی مانند تجهیزات پزشکی، پزشکی ورزشی، هوافضا، صنایع غذایی و صنایع دفاعی کاربرد دارند. این چمبر ها مطابق با استانداردهای مشخص شده توسط سازمان های مختلف استاندارد جهانی است.

  1. چمبر پایداری

 

چمبر‌های تست پایداری اتاق‌های محیطی هستند که شرایط پایداری را برای تعیین تأثیر چنین شرایطی بر مواد بیولوژیکی، الکترونیکی یا صنعتی فراهم می‌کنند. این چمبر ها طیف وسیعی از تنظیمات دما و رطوبت را فراهم می کنند. صنعت داروسازی از چمبر های پایداری برای تشخیص تغییرات مختلفی که ممکن است در طول عمر یک محصول رخ دهد، استفاده می کند. بنابراین، تولیدکنندگان می‌توانند عملکرد محصول را در شرایط پایدار ارزیابی کنند و در صورت لزوم اقدامات اصلاحی را انجام دهند.

موارد استفاده از چمبر های پایداری

چمبر های پایداری دماهای دقیقی را بدون رطوبت برای تعیین پوسیدگی محصول در یک دوره زمانی در چنین شرایطی فراهم می کنند. این آزمایشات به تعیین زمان ماندگاری و شرایط نگهداری محصولات در صنایع زیست پزشکی، دارویی و بیوتکنولوژی کمک می کند. آنها همچنین برای تعیین پارامترهای بسته بندی مورد نیاز برای حمل و نقل ایمن در طول حمل و نقل از مرکز تولید به بازارهای خرده فروشی خدمت می کنند. در آزمایش دارویی، چمبر های پایداری به آزمایش محصولات تحت شرایط فتولیز و استرس اکسیداتیو کمک می کنند.

انواع چمبر های پایداری

چمبر های پایداری بسته به نیاز محصولات انواع مختلفی دارند. برخی از آنها عبارتند از

  • چمبر‌های ورودی – هدف آزمایش دسته کوچک‌تری از نمونه‌ها است که نیاز به تغییرات مکرر در تنظیمات دارند.
  • چمبر‌های متحرک – هدف آزمایش نمونه‌ها در شرایط پایدار در مدت زمان طولانی است

عملکرد چمبر های پایداری

به طور معمول، چمبرهای پایداری، چمبرهای فولادی ضد زنگ هستند که قادر به ایجاد شرایط پایدار با استفاده از مکانیسم هایی مانند

  • کنترل های مبتنی بر ریزپردازنده برای تنظیم پارامترهای مختلف از جمله دما و رطوبت
  • ویژگی ورودی هوای بیرون
  • ویژگی های اضافی گرمایش و سرمایش
  • سنسورهای قابل ردیابی مطابق با استانداردهای بین المللی
  • محدوده دمایی گسترده
  • یکنواختی در شرایط در سراسر داخلی

استانداردها

آژانس‌هایی مانند سازمان غذا و دارو، سازمان جهانی بهداشت  و شورای بین‌المللی هماهنگ‌سازی الزامات فنی برای داروها برای استفاده انسانی  تولیدکنندگان را ملزم می‌کنند تا محصولات را در چمبرهای پایداری آزمایش کنند که مطابق با دستورالعمل‌های صادر شده توسط این شرکت‌ها باشد. آژانس ها چمبرهای پایداری معتبر، یکپارچگی شرایط آزمایش را برای تعیین قدرت، خلوص و کیفیت محصولات تضمین می کند. آنها به استاندارد کردن تست‌هایی مانند تست‌های میکروبیولوژیکی، خلوص انانتیومر و اثر نور و یکپارچگی بسته‌بندی کمک می‌کنند.

  1. چمبر آب و هوا

 

محصولات بی شماری که ما استفاده می کنیم باید در انواع آب و هوا عمل کنند. به عنوان مثال، تلفن همراه باید در گرما و گرد و غبار یا دمای زیر صفر کار کند. یک محصول و بسته بندی آن باید در برابر ارتعاشات احساس شده در حین حمل و نقل به فروشگاه های خرده فروشی یا مشتری نهایی مقاومت کند.

تولیدکنندگان از چمبر های آب و هوا برای آزمایش محصولات خود استفاده می کنند تا از عملکرد آنها در تمام شرایط آب و هوایی اطمینان حاصل کنند. چمبر های آب و هوا امکان شبیه سازی شرایط آب و هوایی مختلف ابری، آفتاب، بارش، رطوبت، فشار هوا و دما را فراهم می کنند. چمبر های آب و هوایی در اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارند تا نیازهای مختلف محصولات مختلف را برآورده کنند.

انواع چمبرهای آب و هوایی:

انواع خاصی از چمبرهای آب و هوایی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف وجود دارد. برخی از انواع عبارتند از

  • چمبر آب و هوای ثابت – این امکان آزمایش محصولات در شرایط دما و رطوبت ثابت را فراهم می کند
  • چمبر رطوبت – این امکان تست محصولات را تحت تنظیمات رطوبت مختلف از جمله آزمایش های رطوبت باران و متراکم می دهد.
  • چمبر تست UV – قرار گرفتن در معرض نور خورشید را شبیه سازی می کند
  • چمبر تست اسپری نمک – خورندگی جو را شبیه سازی می کند
  • چمبر تست ارتفاع – شبیه سازی فشار ضعیف و نرمال محیط مناسب برای تست یکپارچگی بسته ها
  • چمبر تست ارتعاش – ارتعاشات رخ داده در هنگام حمل و نقل در حالت های مختلف را با استفاده از یک سیستم سرو هیدرولیک شبیه سازی می کند. می تواند ارتعاشات احساس شده در هواپیما یا وسیله نقلیه را شبیه سازی کند

تست های دیگری با چمبرهای آب و هوایی بر اساس نیاز محصول امکان پذیر است. این اصطلاح نسبتاً همه جانبه است و آزمایشات آب و هوایی و محیطی را در بر می گیرد.

با استفاده از چمبرهای آب و هوایی برای آزمایش محصولات قبل از ارسال به مشتریان، تولیدکنندگان از قابلیت اطمینان محصول اطمینان حاصل می کنند و شهرت تولید کننده را افزایش می دهند.

  1. چمبر رطوبت

چمبر تست دما و رطوبت

 

همانطور که رطوبت روی انسان تأثیر می گذارد، روی محصولات نیز تأثیر می گذارد. از آنجایی که محصولات در مکان هایی با شرایط آب و هوایی متفاوت به فروش می رسند، باید در شرایط کم و رطوبت زیاد عملکرد خوبی داشته باشند. به منظور آزمایش محصولات در شرایط مختلف رطوبت، سازندگان از چمبرهای رطوبت برای شبیه سازی شرایط رطوبتی مختلف استفاده می کنند و محصولات را برای کارایی آنها در چنین شرایطی آزمایش می کنند. سازندگانی که از محفظه های رطوبت استفاده می کنند می توانند پس از آزمایش در سطوح مختلف تنظیمات دما و رطوبت، دوام و قابلیت اطمینان محصول را بهبود بخشند.

موارد استفاده از چمبر رطوبت

محفظه های رطوبت به انجام تست های آب و هوایی و دوام برای انواع محصولات کمک می کند

  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی
  • بسته بندی
  • مجموعه های مکانیکی
  • رنگ، لاک و سیمان
  • داروها، لوازم آرایشی و بهداشتی

علاوه بر این، چمبرهای رطوبت به عنوان چمبرهای آزمایش برای تحقیقات جانورشناسی و گیاه شناسی عمل می کنند.

چمبر‌های رطوبت باید دستورالعمل‌های صادر شده توسط آژانس‌های استاندارد را برای انجام آزمایش‌ها فقط در اتاق‌های معتبر دنبال کنند. چمبر های تایید شده باید محیط را تکرار کنند تا از قابلیت اطمینان شرایط محیطی بدون تراکم اطمینان حاصل کنند.

 

 

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس بگیرید.

شرکت نور صنعت تجهیز فردوس...
ما را در سایت شرکت نور صنعت تجهیز فردوس دنبال می کنید

برچسب : چمبر تست دما و رطوبت, چمبر تست شرایط محیطی, چمبر پایداری, چمبر آزمایشگاهی, نویسنده : Ferasati بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 20 آذر 1401 ساعت: 17:58

چمبر

انواع چمبر های پایداری چیست و چه کارایی دارند؟

کسانی که در صنعت داروسازی کار می کنند از اهمیت آزمایش دارو و داروهایی که در اتاق های صنعت ذخیره می شوند آگاه هستند.
بنابراین، حفظ کیفیت محصولات تضمین می کند که محصولات در استاندارد ایمن برای بیماران و مصرف کنندگان قرار دارند. آزمایش دمای منظم و آزمایش در اتاق ها به یک شرکت داروسازی اجازه می‌دهد تا نظارت و اعتبارسنجی کند که آیا محصولات آن‌ها دارای استاندارد کیفی برای استفاده عمومی و آزمایش هستند یا خیر.
یک چمبر پایداری از یک محیط پایدار و کنترل شده با دما را برای آزمایش تحقیق و توسعه، آزمایش‌های بالینی یا پایداری مداوم فراهم می‌کند. آنها یک نظارت پیشرفته را با گزارش زمان واقعی و رابط کاربری آسان ارائه می دهند. چمبر های تست پایداری به طور خاص برای برآورده کردن الزامات آزمایشگاه های آزمایش در صنعت داروسازی توسعه یافته اند.

چمبر

چمبر های تست پایداری

چمبر تست پایداری امکان انجام و نظارت بر تست های شیمیایی، بیولوژیکی و میکروبیولوژیکی را فراهم می کند.
در داخل محفظه، محصولات را می توان آزمایش کرد تا ببینند که آیا عواملی مانند رطوبت، نور و دما روی محصولات در حین ذخیره سازی تأثیر می گذارد یا خیر.
با آزمایش عواملی که منجر به تغییر در کیفیت دارو می‌شوند، شرکت‌ها می‌توانند مدت زمان نگهداری یک محصول تحت شرایط خاص را تعیین کنند و همچنین می‌توان ماندگاری دارو را تعیین کرد.
با نظارت دقیق تحت اتاق های آزمایش، صنایع داروسازی همچنین می توانند چگونگی تأثیر کیفیت یک محصول تحت تأثیر تغییرات محیطی را ارزیابی کنند.
چمبر های تست پایداری برای داروسازی، علوم زیستی، پزشکی، ذخیره سازی زیست پزشکی، تحقیقات و غیره ایده آل هستند.

کاربردهای چمبر پایداری شامل:

• تست ماندگاری
• تست پایداری
• تست تاریخ انقضا
• تسریع پیری

چمبر

چمبر های دما

چمبر های دما ممکن است به عنوان چمبر های رطوبت یا محیطی نیز شناخته شوند. آنها برای انجام انواع آزمایشات روی محصولات پزشکی استفاده می شوند.
این نوع محفظه ها اجازه می دهند محصولات در یک محیط حالت پایدار ذخیره شوند.
چمبرها مجهز به فناوری‌های پیشرفته نظارتی هستند که امکان نظارت واقعی و دقیق بر محیط داخل اتاق‌ها را فراهم می‌کند و به شرکت‌های داروسازی ابزارهای مورد نیاز برای ارزیابی تأثیر طیفی از عوامل را می‌دهد. برای مثال، چمبرهای ذخیره‌سازی با کارایی بالا ما به‌طور مصنوعی شرایطی را تکرار می‌کنند که ممکن است هنگام ذخیره‌سازی به محصول دارویی آسیب برساند.

چمبر ها برای بررسی تاثیر شرایطی مانند:

• آب و هوا
• دمای شدید
• رطوبت یا رطوبت نسبی
• قرار گرفتن در معرض آفتاب

محصولات نور صنعت تجهیز فردوس که امکان نظارت بر دمای کنترل شده را فراهم می کنند عبارتند از:

• شرکت های خودروسازی
• شرکت های مصالح سازی
• شرکت های سرامیک سازی

واحدهای ذخیره دما به محصولات دارویی مانند دارو، نمونه های خون و واکسن اجازه می دهند تا در محدوده دمایی دقیق ذخیره شده و سپس آزمایش شوند.
آزمایش تحت دماهای کنترل ‌شده مانند دمای چمبرها به این معنی است که شرکت‌های داروسازی می‌توانند تأیید کنند و تضمین کنند که کیفیت محصولات در استاندارد بالایی است.
علاوه بر حفظ استاندارد محصول، چمبر های دما به صنایع اجازه می‌دهند تا دمای بهینه مورد نیاز برای ذخیره‌سازی محصول خود را پیکربندی کنند.

 

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس بگیرید.

شرکت نور صنعت تجهیز فردوس...
ما را در سایت شرکت نور صنعت تجهیز فردوس دنبال می کنید

برچسب : چمبر آزمایشگاهی, چمبر تست دما و رطوبت, چمبر تست شرایط پایداری, چمبر تست شرایط محیطی, محفظه کنترل دما و رطوبت, نویسنده : Ferasati بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 14 آذر 1401 ساعت: 17:53

هود میکروبی

هود لامینار میکروبی یا هود شیمی؟

خرید تجهیزات آزمایشگاهی می تواند کار دشواری باشد. به خصوص زمانی که شرایط قابل تعویض محصولات وجود دارد. هود کلاس 2، نیمکت تمیز، هود شیمی، هود میکروبی. پس از چند دقیقه گشت و گذار در اینترنت، خطوط شروع به محو شدن می کنند و همه چیز کمتر مشخص می شود. بنابراین، هود کلاس 2 دقیقاً چیست؟ ه هود شیمی چیست؟ هود میکروبی چیست؟ مهمتر از همه، تیم شما چگونه می تواند مطمئن شود که محصول مناسبی را برای رفع نیازهای خود دریافت می کنید؟ هود کلاس 2 چیست؟

هود کلاس 2 حرکت خطی یک سیال یا گاز در یک مسیر صاف یا بدون اختلال است. تصویر خروج آب از شیر آب؛ بدون مزاحمت در یک خط یکنواخت جریان دارد. هنگامی که آب به سینک برخورد می کند و قبل از تخلیه در جهات مختلف شسته می شود، به یک جریان متلاطم تبدیل می شود. آب همچنان به سمت زهکش در حال حرکت است، اما مسیر دیگر به طور یکنواخت به صورت خطی حرکت نمی کند.

 

هودهای میکروبی

 

کنترل‌های مهندسی اولیه، مانند هود کلاس 2 افقی، نیمکت‌های تمیز، هودهای شیمی و هودهای میکروبی. هدف ارائه دینامیک هودهای میکروبی است. هودهای میکروبی از نقاط مرده یا مناطق دارای جریان گردابی جلوگیری می کند، فضاهایی که هوا در یک حرکت دایره ای بدون خروج از واحد حرکت می کند. با نگاهی به تفاوت‌های بین انواع کنترل‌های مهندسی اولیه در بازار، می‌توانیم متوجه شویم که چرا نقاط مرده می‌توانند مشکل ساز باشند. یک نقطه مرده یا منطقه ای در کنترل مهندسی که هود کلاس 2 مثبت یا منفی را نشان نمی دهد، می تواند منجر به از دست دادن مهار یا کاهش تمیزی شود.

هود شیمی چیست؟

PEC ها محفظه هایی هستند که هوا را به صورت هود کلاس 2 دستکاری می کنند تا هدفی را در آزمایشگاه شما انجام دهند. به طور خاص، هود شیمی یک PEC است که برای جذب و حاوی بخارات و بخارات شیمیایی طراحی شده است. طبق OSHA 29 CFR 1910. 1450، دودکش آزمایشگاهی محفظه ای با پنج طرف و یک سمت ششم قابل تنظیم برای تعامل اپراتور است. هود دارای طیف وسیعی از معیارهای عملکرد بسته به کاربرد یا آزمایش انجام شده در داخل هود است. در نور صنعت تجهیز فردوس، ما سعی می‌کنیم دسته‌های هودهای میکروبی را تقسیم کنیم: حفاظت از اپراتور یا حفاظت فرآیند، بسته به نیاز مشتری و برنامه.

هودهای شیمی محافظ اپراتور و هودهای میکروبی به عنوان واحدهایی طبقه بندی می شوند که برای محافظت از کاربر نهایی طراحی شده اند. این می تواند، برای مثال، نمونه های بیولوژیکی در مورد ایستگاه کاری ایمنی بیولوژیکی باشد. همچنین می‌تواند در مورد دودهای بدون مجرا یا کل اگزوز، دود یا بخارات خطرناک باشد. این هودها هوا را از طریق ارسی جلو می کشند و از یک سیستم بافل تحت فشار برای ارائه دینامیک هود کلاس 2 استفاده می کنند. طراحی مهندسی شده یک هود شیمی باید از هر گونه مناطق مرده در داخل محفظه جلوگیری کند و بخارهای مضر را از کاربر نهایی دور کند.

 

هودهای میکروبی

 

هودهای شیمی به طور خاص برای از بین بردن نقاط مرده و حفظ هوای بدون تلاطم در سراسر واحد طراحی شده اند. هوای آزمایشگاه را به جلوی کاپوت می کشد و یک الگوی جریان آرام را به سمت عقب ایجاد می کند. این فرآیند مناطق مرده یا جریان های گردابی را از بین می برد. عمل جریان آرام از تجمع هوای بالقوه خطرناک یا آلوده در محفظه هود شیمی جلوگیری می کند. هوای تجمعی می تواند برای کاربر نهایی خطر آتش سوزی یا خطرناک باشد. در حالی که این جریان هوا جریان آرام را تشکیل می دهد، این یک هود میکروبی سنتی نیست که توسط بدنه های استاندارد مختلف تعریف شده است.

هود میکروبی چیست؟

هود میکروبی به این صورت تعریف می شود. یک میز کار بسته که برای ایجاد یک محیط کاری بدون آلودگی از طریق فیلترهای HEPA نصب شده استفاده می شود که تمام ذرات وارد شده به کابینت را جذب می کند. هود میکروبی برای کار با موادی است که برای سلامت پرسنل خطرناک نیستند. هودهای میکروبی نور صنعت تجهیز فردوس تحت خط حفاظت فرآیند ما طبقه بندی می شوند. حفاظت فرآیند هودها، ایستگاه های کاری و محفظه هایی را توصیف می کند که از نمونه ها در برابر آلودگی متقابل محافظت می کنند. این واحدها هوای با راندمان بالا و بدون ذرات (HEPA) را بر روی سطح کار یا در سراسر سطح کار به صورت جریان آرام وارد می کنند. این طرح یک محیط تمیز و فشار مثبت را فراهم می کند که از نمونه ها محافظت می کند.

 

هودهای میکروبی

 

هودهای میکروبی و نیمکت‌های تمیز نور صنعت تجهیز فردوس یک محیط اتاق تمیز با ذرات کم ISO 5، کلاس 100 ایجاد می‌کنند که برای کاربردهایی مانند کشت سلولی و آماده‌سازی و مدیریت اسیدهای نوکلئیک عالی است. هودهای میکروبی افقی یا عمودی از نقاط مرده ای جلوگیری می کند که می توانند آلودگی را در داخل واحد ذخیره کنند و در نهایت محیط تمیز مورد نیاز برای برنامه را ایجاد کنند.

دود هود میکروبی چیست؟

یک هود میکروبی، هم فناوری حفاظت از فرآیند و هم حفاظت از اپراتور را در یک واحد شریک می کند.

 

هودهای میکروبی

 

هوای تمیز ISO 5 کلاس 100 بر روی سطح کار فرو می رود و محیط کاری تمیز و عاری از آلودگی را فراهم می کند. سپس هوای آزمایشگاه در جلوی دستگاه به داخل کشیده می‌شود در حالی که هوای فیلتر شده HEPA به سمت ارسی جلویی فرو می‌رود که باعث ایجاد یک پرده هوا در دهانه دستگاه می‌شود. این فعالیت برای جلوگیری از ورود هوای آلوده به سطح کار طراحی شده است. سپس هوا در خارج از آزمایشگاه تخلیه می شود.

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس بگیرید.

شرکت نور صنعت تجهیز فردوس...
ما را در سایت شرکت نور صنعت تجهیز فردوس دنبال می کنید

برچسب : هود شیمی, هود شیمیایی, هود ضد اسید, هود میکروبی, هود میکروبیولوژی, هود لامینار کلاس2, هود آزمایشگاهی, نویسنده : Ferasati بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 17:53